O WEBINARZE
Zastanawiasz się, jak wyglądałaby praca działu HR bez segregatorów, papierowych umów i tabelek w Excelu?
Podczas tego webinaru Paula Słomka i Darek Jabłoński – specjaliści od automatyzacji HR opowiedzą, jak nowoczesne systemy kadrowo-płacowe ułatwiają zarządzanie danymi pracowników, prowadzenie ewidencji czasu pracy, obsługę urlopów, umów oraz wielu innych zadań kadrowych.
Pokażą też, z jakimi wyzwaniami może wiązać się wdrożenie cyfrowych narzędzi w firmie.
MIEJSCE WYDARZENIA
ONLINE
TERMIN: WTOREK, 3.12.2024
GODZ. 14:00
PROGRAM
Kadry bez papierologii i Excela– czy to możliwe?
1. Bolączki HR
2. Możliwe rozwiązania w systemie HR
3. Wyzwania przy wdrożeniu systemu HR w organizacji
Z działami HR współpracujemy na co dzień, dzięki czemu znamy problemy, z jakimi najczęściej borykają się w tradycyjnym modelu pracy:
Pokażemy, jak zautomatyzować ręczne, monotonne procesy.
System HR wdrożyliśmy w setkach firm i znamy potencjalne trudności, z jakimi mierzą się nasi Klienci. A co najważniejsze - dzięki doświadczeniu wiemy, jak im zaradzić.
KORZYŚCI Z UDZIAŁU W WEBINARZE
Dogodna formuła online, dzięki której możesz wziąć udział w webinarze z każdego miejsca.
Szkolenie prowadzą doświadczeni eksperci w zakresie automatyzacji procesów w HR.
Wyślemy na Twój adres e-mail imienny certyfikat, potwierdzający nowe kwalifikacje zawodowe
EKSPERCI
PAULA SŁOMKA
Jako Account Manager w HRappce, od 4 lat zajmuje się identyfikacją potrzeb i wdrożeniem rozwiązań w zakresie automatyzacji procesów HR w firmie. Stały kontakt z zespołami kadr i płac pozwala jej na bieżąco poznawać i reagować na problemy, obawy i wątpliwości klientów
Sales Manager z 9 letnim doświadczeniem w pracy z HRappką. Współpracuje zarówno z małymi i średnimi firmami, jak i dużymi agencjami pracy. Wie, jak dopasować narzędzia do potrzeb organizacji tak, aby faktycznie jej pomogły. Dzięki swojemu doświadczeniu zna zarówno największe sukcesy, jak i największe bolączki klientów dotyczące wprowadzania nowego systemu w firmie.
DARIUSZ JABŁOŃSKI
WYPEŁNIJ FORMULARZ I ZAPISZ SIĘ